Vánoce s hudební školou Tones

19.12.2020

Milí studenti a hudebníci,

Ráda bych Vám tímto popřála krásné svátky - Pěkné Vánoce a šťastný nový rok!

Věřím, že nejsem jediná, komu chybí vánoční akce, koncerty a hudba na náměstí. Proto jsem se rozhodla pro Vás připravit vánoční písničky na ukulele, abyste si mohli alespoň tímto způsobem Vánoce rozveselit a vnést do nich trochu kultury :-). Napiště mi na můj email a já vám jej zdarma zašlu! Budu ráda, pokud se se mnou podělíte o to, jak Vám to šlo a případné nejasnosti ráda vysvětlím.

Zároveň bych Vás moc chtěla poprosit o vyplnění krátkého dotazníku ohledně naší výuky kliknutím na tento odkaz:https://www.survio.com/survey/d/H0K8F7A1S8S8B9N0Q

Vyplněním dotazníku:

  • se zlepší kvalita lekcí
  • dostanu feedback k nezaplacení
  • bude prostor pro více studentů
  • výuka se obohatí o věci a akce navíc

Mockrát Vám děkuji za celý rok 2020. Vidět vaše pokroky a spokojenost z lekcí je pro mě tím nejkrásnějším dárkem, jaký jsem mohla k Vánocům dostat.Přeju Vám pevné zdraví a spokojenost a těším se naše shledání v nadcházejícím roce a vše nové, co nás ve výuce potká!

© 2018 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky